lt:Paslaugos:CUPRA CONNECT LT/LT

CUPRA CONNECT

Suaktyvinkite savo CUPRA CONNECT internetines paslaugas: gaukite nuotolinę prieigą, klausykitės muzikos internete, naudokitės navigacija ar išsikvieskite pagalbą kelyje.

GAUKITE CUPRA CONNECT programėlę

CUPRA CONNECT programėlė įrenginiams su IOS.

CUPRA CONNECT programėlė įrenginiams su Android.

CUPRA ID SUKŪRIMAS

Susikurti savo CUPRA ID paskyrą paprasta. Tai galite atlikti per CUPRA CONNECT programėlę savo išmaniajame telefone arba „My CUPRA“ portale.

Registration%20and%20Creating%20CUPRA%20ID%20on%20a%20smartphone

1 žingsnis

Spustelkite "Log in" (prisijungti), įveskite savo el. paštą, būsimą slaptažodį ir spauskite "Create" (sukurti). Nurodytu el. paštu gausite patvirtinimą.

2 žingsnis

Pasirinkite savo šalį ir kalbą. Pasirinkite sveikinimą ir įveskite asmeninius duomenis.

3 žingsnis

Susikurkite 4 skaitmenų saugos PIN kodą, kurio reikės kai kurioms funkcijoms.

4 žingsnis

Patvirtinkite, kad sutinkate su sąlygomis.

PRIDĖKITE SAVO AUTOMOBILĮ

woman%20adding%20her%20car%20on%20CUPRA%20CONNECT%20app

1 žingsnis

Prisijunkite prie CUPRA CONNECT programėlės, „My CUPRA“ portalo arba informacijos ir pramogų sistemos su savo CUPRA ID.

2 žingsnis

Jei prisijungėte prie programėlės ar portalo, spustelėkite „Add vehicle“ (pridėti automobilį) ir įveskite automobilio VIN numerį.***

3 žingsnis

Patvirtinkite užsakymą nemokamai įsigyti CUPRA CONNECT vieneriems metams.****

PASLAUGOS AKTYVAVIMAS

Įsėskite į automobilį paslaugoms aktyvuoti ir mėgautis CUPRA CONNECT.

woman%20activating%20infotainment%20screen%20with%20CUPRA%20CONNECT%20app

1 žingsnis

Įjunkite informacijos ir pramogų sistemos ekraną. Asmeninis režimas neturi būti maksimalus ir reikalingas 4G interneto bei GPS ryšys.

2 žingsnis

Užsiregistruokite kaip „Primary User“ (pirminis naudotojas) ir spustelėkite atrakinimo mygtuką pradžioje vienoje klaviatūroje, o po to ir kitoje.

3 žingsnis

Padedant savo atstovui pasirinkite sau priimtiniausią paslaugų partnerį.

4 žingsnis

Registracija užbaigta. Sėkmės naudojant CUPRA CONNECT.

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI


VIN (automobilio identifikavimo numeris arba važiuoklės numeris) yra unikalus 17 skaitmenų jūsų CUPRA identifikavimo kodas. Šį numerį galite rasti automobilio registracijos dokumentuose arba jo išorėje, apatiniame dešiniajame priekinio stiklo kampe. VIN numerio jums reikės automobiliui užregistruoti CUPRA CONNECT profilyje.


S-PIN yra 4 skaitmenų kodas, sukurtas jūsų CUPRA ID paskyrai registravimo metu. Šio kodo jums reikės automobiliui per nuotolį užrakinti ir atrakinti, o taip pat klimato kontrolės funkcijai nuotoliniu būdu valdyti.


Sukūrę savo CUPRA ID paskyrą gausite el. laišką su prašymu ją patvirtinti.  Patvirtinimo laiškas į jūsų pašto gautų laiškų aplanką gali atkeliauti po kelių minučių (nepamirškite patikrinti ir brukalo aplanko). Spustelėkite nuorodą gautame el. laiške, kad patvirtintumėte savo paskyrą. Jūs būsite nukreipti į CUPRA portalą, kuriame galite prisijungti naudodami savo CUPRA ID. Prisijungus jums tereikia užregistruoti savo automobilį ir susieti jį su savo vartotojo paskyra, kad galėtumėte mėgautis visomis CUPRA CONNECT paslaugomis. 

 

Jei patvirtinimo laiško negausite, prašome kreiptis į CUPRA klientų aptarnavimo skyrių, ir mes pasistengsime jums padėti.


Kad galėtumėte naudotis CUPRA CONNECT paslaugomis, automobilį turite susieti su savo vartotojo paskyra. Tam prisijunkite prie CUPRA CONNECT programėlės arba svetainės mycupraseat.com/CUPRA ir įveskite savo automobilio VIN (automobilio identifikavimo numerį). Šio žingsnio nereikia tuo atveju, jei prie informacijos ir pramogų sistemos prisijungėte tiesiogiai su savo CUPRA ID (žr. 11 skyrių „Suaktyvinimas automobilyje“). 


Visų pirma patikrinkite, ar:

– Geras interneto ryšio signalas ir duomenų perdavimo greitis

– Teisingas jūsų automobilio VIN

– Automobilio modeliui teikiamos pageidaujamos paslaugos

– Galioja paslaugų licencija (kur taikoma)

 

Jei problema vis tiek išlieka, prašome kreiptis į automobilio pardavėją.


Jeigu neužsiregistruosite ir nesuaktyvinsite CUPRA CONNECT paslaugų, galėsite naudoti tik pagal įstatymą privalomas paslaugas (bendrąjį pagalbos skambutį).


CUPRA visus duomenis laiko savo duomenų bazėje: tai klientų pateikti asmens duomenys ir kita informacija, kurios reikia CUPRA CONNECT paslaugoms teikti, pvz., duomenys apie automobilį ir jo buvimo vietą. Visi duomenys, sukurti naudojant CUPRA CONNECT paslaugas, priklauso klientui. Todėl šių duomenų naudojimas priklauso tik nuo kliento sutikimo. 

 

Visi duomenys naudojami pagal ES Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (GDPR). Daugiau informacijos rasite CUPRA CONNECT privatumo taisyklėse.

 

Prašome atkreipti dėmesį, kad visus duomenis naudoja tik CUPRA ir jos platinimo bei techninės priežiūros partneriai. Su trečiosiomis šalimis dėl komercinių priežasčių duomenimis nesidalinama ir daugumoje atveju jie išlieka anonimiški (neanonimiški duomenys naudojami tik tuomet, kai būtina). Tokiais atvejais CUPRA duomenis apdoroja griežtai laikydamasi jų saugumo reikalavimų.


Kad galėtumėte naudotis CUPRA CONNECT paslaugomis, jūs turite važinėti vienu iš šių modelių:

 

– „CUPRA Ateca“, gaminamu nuo 2020 m. rugsėjo mėn.

– „CUPRA Formentor“

– „CUPRA Leon“


CUPRA CONNECT paslaugos teikiamos Vokietijoje, Belgijoje, Čekijos Respublikoje, Danijoje, Suomijoje, Norvegijoje, Švedijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Lenkijoje, Vengrijoje, Graikijoje, Kipre, Nyderlanduose, Liuksemburge, Bulgarijoje, Rumunijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Maltoje, Slovakijos Respublikoje, Andoroje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Serbijoje, Albanijoje, Makedonijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Ukrainoje, Juodkalnijoje ir Gibraltare. 


Naujausią informaciją apie paslaugų prieinamumą šalyse rasite „My CUPRA“ portale: mycupraseat.com/CUPRA


Nemokamas bandomasis laikotarpis gali skirtis ir priklauso nuo gyvenamosios šalies ir įrangos lygio, tačiau jo trukmė visada ne trumpesnė kaip 12 mėnesių. Paslaugos trukmė priklauso nuo konkretaus automobilio ir ji pateikiama jūsų vartotojo paskyroje. Pasibaigus bandomajam laikotarpiui paslaugų užsakymą jums reikia atnaujinti, kad ir toliau galėtumėte naudotis šiomis paslaugomis.

 

Išsami informacija apie abonentinį mokestį už paslaugas ir paslaugos trukmę pateikiama toliau:

 

– CUPRA CONNECT radijui (saugumo ir priežiūros bei nuotolinės prieigos funkcijos).  Abonentinis mokestis už 1 metus: 50 € arba abonentinis mokestis už 2 metus: 85 €

 

– CUPRA CONNECT navigacijai (saugumo ir priežiūros, nuotolinės prieigos, prijungtinių informacijos ir pramogų sistemos paslaugų ir programėlių*). Abonentinis mokestis už 1 metus: 135 € arba abonentinis mokestis už 2 metus: 225 €

 

*Tik „Leon“ ir „Formentor“. 


Šios procedūros metu sėdėdami automobilyje galite jį užregistruoti: susiekite jį su savo CUPRA ID ir galėsite pradėti naudotis CUPRA CONNECT paslaugomis. 

 

Registravimo vedlys padės jums paprastai susikurti CUPRA ID paskyrą savo automobilyje, prisijungti ir užregistruoti automobilį; po to galėsite pridėti jį prie garažo („Garage“). Registravimo proceso metu matysite visą įstatymais reikalaujamą informaciją (bendrąsias sąlygas, privatumo taisykles) ir galėsite sutikti su CUPRA CONNECT sutarties sąlygomis. 

 

Suaktyvinti automobilyje galima:

„CUPRA Leon“ ir „CUPRA Formentor“ su Media System+ ir Connect System+ bei navigacijos sistema. Taip pat „CUPRA Ateca“ su navigacijos sistema.


Visų pirma patikrinkite, ar jūsų CUPRA automobilyje veikia interneto ryšys ir ar galioja jūsų naudojamas registracijos kodas (jis paprastai galioja vienerius metus). Jei problema išlieka, pabandykite pašalinti automobilį iš „Garage“ (garažo) „My CUPRA“ portale ir po to vėl jį pridėti. Gausite naują registracijos kodą, kurį turėsite įvesti savo automobilyje.


Skirtingus asmeninio režimo lygius galite pasirinkti ir keisti informacijos ir pramogų sistemos ekrano „Service Management“ (paslaugų valdymo) ir „Control Centre“ (valdymo centro) languose. 


Praradus savo prietaisą reikia pakeisti prisijungimo slaptažodį, įėjus į „My CUPRA“ portalą iš kito prietaiso. Naujas slaptažodis reikalingas visais atvejais, jungiantis prie CUPRA CONNECT programėlės paslaugų. Dėl papildomos apsaugos galite pasirinkti tokias programėlės nuostatas, kad reikėtų dar kartą įvesti slaptažodį tuo atveju, jei paskyra nenaudojama 5, 10 ar 15 minučių


Visų pirma patikrinkite, ar savo išmaniajame telefone įdiegėte naujausią programėlės versiją. Apsilankykite „Apple App“ arba „Google Play“ internetinėje parduotuvėje ir atsisiųskite naujinį, jei toks yra.

Jeigu vis tiek negalite prisijungti prie savo CUPRA CONNECT paskyros, įeikite į CUPRA ID portalą ir, prisijungę prie savo paskyros (įvedę registracijos el. paštą, vartotojo vardą ar mobiliojo telefono numerį) atlikite savo slaptažodžio atstatą. Jei problema išlieka, prašome kreiptis į CUPRA CONNECT klientų aptarnavimo skyrių, ir mes pasistengsime jums padėti.


Daugiau

**„Amazon Alexa“ galima naudotis CW48/20 „CUPRA Leon“ ir „CUPRA Formentor“.
***17 skaitmenų numerį rasite savo automobilio priekinio stiklo apačioje.
****CUPRA automobiliams siūlomas vienerių metų nemokamas CUPRA CONNECT išbandymas.