Prieinamumo deklaracija

1. Įvadas

SEAT S.A.U („CUPRA“) siekia užtikrinti, kad mūsų svetainė https://www.cupraofficial.lt/ būtų prieinama visiems. Mūsų tikslas – užtikrinti malonią vartotojo patirtį, laikantis prieinamumo standartų ir taikytinų teisės aktų nuostatų.

Ši svetainė taiko WCAG 2.0/2.2 gaires „AA“ lygiu, naudodama „EqualWeb Accessibility Solutions“ teikiamą įrankį (pilnos paslaugos ADA atitiktis). Norėdami pasiekti jūsų poreikiams pritaikytą turinį, atverkite viršutinį meniu (3 horizontalios linijos) ir spustelėkite „Prieinamumas“.

 

 

2. Veiksmai, padedantys pagerinti svetainės prieinamumą

Svetainėje įdiegti šie prieinamumo sprendimai:


• Valdymas klaviatūros pagalba

• Šriftai: šrifto dydžio keitimas, derinimas, lygiavimas ir kt.

• Kontrasto keitimas prie tamsaus fono

• Kontrasto keitimas prie šviesaus fono

• Svetainės spalvų keitimas

• Priderintos ir monochrominės parinktys spalvų neskiriantiems žmonėms

• Šrifto keitimas geresniam įskaitomumui

• Žymeklio dydžio padidinimas ir spalvos keitimas į juodą arba baltą

• Vaizdo padidinimas iki 200 %

• Nuorodų paryškinimas

• Antraščių paryškinimas

• Alternatyvaus vaizdų aprašymo rodymas

• Pažymėto turinio padidinimas su žymekliu (įrankių patarimų langelis)

• Žodžių apibūdinimas pele

• Turinio rodymas aiškiai ir įskaitomai naujame lange

• Galimybė vartotojui įvesti turinį pele

• Mirgėjimo ir judančių elementų stabdymas

 

3. Naršyklių ir pagalbinių technologijų palaikymas

Tikslas – palaikyti kuo platesnį naršyklių ir pagalbinių technologijų spektrą. Todėl svetainė pritaikyta populiariausioms sistemoms, įskaitant Chrome, Firefox, Edge, Opera, bei Safari su VoiceOver MAC sistemose. Taip pat palaikomos JAWS ir NVDA pagalbinės technologijos Windows ir MAC aplinkose.

 

 

4. Techninės specifikacijos

Svetainės prieinamumas paremtas šiomis technologijomis, veikiančiomis kartu su jūsų naršykle, pagalbinėmis technologijomis ar papildiniais:

• HTML

• WAI-ARIA

• CSS

• JavaScript

 

 

5. Trečiųjų šalių svetainės ir komponentai

Naudojant trečiųjų šalių komponentus (pvz., Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, pokalbiai ar kiti), gali kilti prieinamumo kliūčių, kurių negalime pašalinti. Štai kai kurių trečiųjų šalių prieinamumo politikos pavyzdžiai:

Facebook prieinamumo politika

YouTube prieinamumo politika

Instagram prieinamumas

Twitter prieinamumas

LinkedIn prieinamumas

 

 

6. Nepasiekiamas turinys

Mes siekiame užtikrinti svetainės prieinamumą ir nuolat to siekiame, tačiau tam tikras turinys ar funkcijos šiuo metu gali būti ribotos:

• Vaizdai gali neturėti tinkamo alternatyvaus teksto

• Kai kurios funkcijos gali būti nepasiekiamos tik su klaviatūra (pvz., išskleidžiami meniu ar interaktyvūs elementai)

• Kai kuriose sekcijose klavišo „Tab“ tvarka gali būti nelogiška

• Mygtukų ar antraščių spalvų kontrastas gali neatitikti minimalių reikalavimų

• Kai kurie atsisiunčiami dokumentai gali būti nepritaikyti ekrano skaitytuvams

 

 

7. Atsiliepimai ir kontaktai

Jei pastebite prieinamumo kliūtis arba norite gauti informaciją pritaikytu formatu, susisiekite su mumis el. paštu: customercare@cupraofficial.com

Kad galėtume jums padėti, prašome:

• Temos eilutėje įrašykite žodį „Prieinamumas“

• Jei įmanoma, pridėkite svetainės URL ir aiškų užklausos aprašymą

• Nurodykite, kokią technologiją naudojate (naršyklė, pagalbinė technologija)

SEAT laukia jūsų atsiliepimų ir pasiūlymų dėl svetainės prieinamumo.