lt:Mūsų DNR:Racing:The e-Racer takes its first steps LT/LT

„e-Racer“ rieda savo pirmuosius metrus

Daugeliui lenktynių trasa yra variklių griausmo sinonimas. Tačiau lenktynių ateitis nepriklauso tiems, kurie garsiausiai riaumoja – ji priklauso demonstruojantiems geriausias važiavimo savybes ir inovaciją. Kas atsitiktų, jei galingiausias variklis būtų ir tyliausias? CUPRA žino, kad tikra galia slypi viduje, ir mes pasiruošę pakelti variklio dangtį ir parodyti pasauliui, kas yra po juo.

 

„CUPRA e-Racer“, pirmasis automobilis, visiškai atitinkantis E-TCR techninius reglamentus, sėkmingai išbandytas lenktynių trasoje Kroatijoje. Padedant savo darbui pasišventusiems „Rimac Technology“ automobilių baterijų specialistams, „e-Racer“ mes išbandėme įvairiais greičiais, siekdami suderinti visų keturių variklių darbą ir užtikrinti tinkamą galinių ratų sukibimą. Kol kai kurie elektriniai automobiliai vis dar susiduria su pažangių valdymo sistemų keliamomis problemomis, „CUPRA e-Racer“ savo pirmuosius bandymus baigė be jokių incidentų. Tai buvo pirmasis kartas, kai vien tik elektra varomas CUPRA lenktyninis automobilis išriedėjo į trasą – ir tai buvo pirmasis mūsų žingsnis kitokių lenktynių kelyje.

 

„Mūsų pradines abejones dėl sudėtingo naujų elektros sistemų integravimo greitai pakeitė optimizmas, kai tik pirmasis CUPRA šeimos elektrinis automobilis – pirmasis vien tik elektra varomas elektrinis kėbulinis lenktyninis automobilis – užbaigė savo inauguracinį ratą trasoje“, sako Xavier Serra, „CUPRA Racing“ techninio skyriaus vadovas. „Tai simbolizuoja dar vieną žingsnį link lenktynių ir jų potyrių revoliucijos“.

Front view of the e-Racer on the road

Pirmasis sėkmingas „CUPRA e-Racer“ išbandymas pademonstravo ne tik įspūdiną jo „elektrinės mašinos“ potencialą, bet ir parodė pasauliui, kad elektrinių automobilių lenktynės nėra tik galimybė – tai lenktynių ateitis. Ir „e-Racer“ šioms lenktynėms rodo pavyzdį.

 

Šie tvirti pirmieji žingsniai yra tik pirmieji, kuriuos teks žengti. Visos elektroninės sistemos veikia sklandžiai. Visi keturi varikliai yra tinkamai sukalibruoti. Tačiau mes žinome, kad galime gerokai daugiau. Štai kodėl kita „CUPRA e-Racer“ stotelė numatyta „Castelloli“ žiedinėje trasoje, kurioje mes toliau derinsime jo sudėtingas elektrines sistemas, kad atskleistumėme visas automobilio galimybes. Ir mes tvirtai tikime, kad „CUPRA e-Racer“ bus daugiau nei pasirengęs išvažiuoti į „Circuit de Barcelona-Catalunya“ žiedinę trasą finaliniame 2018 m. TCR Europos čempionato etape spalio mėnesį.

 

Tikriesiems trasos mylėtojams aistra lenktynėms nėra tai, ką galima pamatyti ar išgirsti. Tai kažkas jų DNR.

DAUGIAU INFORMACIJOS

Ar norite pamatyti, kas toliau? Stebėkite mus Instagram @CUPRA_Official ir Twitter @Cupra_Racing, kad šį kelią tęstume kartu.