lt:Mūsų DNR:Racing:CUPRA e-Racing LT/LT

CUPRA renkasi netradicinius kelius

Inovacijos negali egzistuoti be taisyklių laužymo. „CUPRA Ateca“ ir „CUPRA e-Racer“ varo smalsumo jausmas ir troškimas mąstyti kūrybiškai ne apie tai, kas yra, o apie tai, kas galėtų būti.

Vieniems „CUPRA Ateca“ padėjo iš naujo atrasti vairavimo potyrius. Tai jaudinantis SUV gatvėse su 300 AG varikliu, „4Drive“ visų varančiųjų ratų pavara ir DSG-7 pavarų dėže. Ir tai dar ne viskas. „CUPRA Ateca“ sportiškumą suderina su elegancija. Diskretiškos vario spalvos kėbulo detalės, veidrodėlių korpusai iš anglies pluošto ir viliojantis, juodas, žvilgantis salonas.

Ir priešingai, „CUPRA e-Racer“ padėjo iš naujo atrasti lenktynių potyrius. Kaip jau galima suprasti iš pavadinimo, tai elektrinis lenktyninis automobilis – pirmasis toks kėbulinių klasėje. Su 100 % elektra varomu 680 AG varikliu, generuojančiu iki 500 kW maksimalią galią, kurią galima išlaikyti 10 sekundžių. Savo laikmetį pralenkęs išradimas. Šiuolaikinė technologija, įrodanti, kad riaumojimu lenktynių nelaimėsi. Laimi važiavimo savybės.

Ir kas geriau už žinomus visame pasaulyje lenktynių čempionus galėtų išbandyti ribas? Andrea Dovizioso, 11 „MotoGP“ nugalėtojas, sėdo prie „CUPRA Ateca“ vairo. Jorge Lorenzo, 3 kartus laimėjęs „MotoGP“ pasaulio čempiono titulą, vairavo „CUPRA e-Racer“. Castellolí lenktynių trasoje, kuri yra tik per vieną valandą kelio nuo Barselonos. Žiedinė trasa su aštriais posūkiais, pakilimais ir nusileidimais ir netgi viaduku. Abu automobiliai pasiekė maksimalų greitį, paneigdami svarbiausią lenktynių trasos taisyklę. Stebėkite vaizdo įraše, kas atsitiko. 

CUPRA logo on the CUPRA e-Racing

Galiausiai, evoliucija yra vienintelis mūsų imperatyvas. Tik pasirinkę netradicinį kelią galime atrasti galimybes, mesti iššūkį status kvo ir pasiūlyti naują šiuolaikinio sportiškumo apibrėžimą.