CUPRA x Padel
- CUPRA įsipareigojo padeliui 2019 metais su ambicingu tikslu pakeisti esamą padėtį ir prisidėti prie šio labai sparčiai Europoje populiarėjančio sporto vystymo.
- CUPRA atnaujina oficialų tarptautinės padelio federacijos rėmimą ir toliau lieka tarptautinių profesionalaus padelio turnyrų turo „CUPRA FIP Tour“ partneriu steigėju.
- CUPRA taip pat prisijungia prie „Premier Padel“, pagrindinio oficialaus profesionalaus padelio turnyro, kuris balandžio 22 d. Briuselyje pradės savo pirmąsias metų varžybas Europoje.
- CUPRA išlaiko savo „CUPRA Padel“ komandą, kurioje žaidžia vieni ryškiausių jaunosios kartos padelio žvaigždžių, o dabar prie jos prisijungė ir nauji prekės ženklo ambasadoriai Bea González ir Momo González.
CUPRA į padelio kortus įžengė 2019 metais, vedama savo aistros remti projektus ir partnerius, kurie, kaip ir pati bendrovė, siekia keisti esamą padėtį. Nuo tada CUPRA stiprina ryšius su sparčiausiai augančiu sportu žemyne, pozicionuodama save kaip padelio sporto vystymosi varomąją jėgą.
CUPRA ir padelio populiarumo augimas pasauliniu mastu
Besitęsiančiame bendradarbiavime su padeliu matomi trys svarbiausi aspektai: auganti „CUPRA Padel“ bendruomenė – talentingų jaunų naujos eros herojų grupė, kuriai artimas prekės ženklo siekis veržtis į priekį ir laimėti; pratęsta prekės ženklo rėmimo sutartis su Tarptautine padelio federacija; ir pradėtas bendradarbiavimas su „Premier Padel“ – pagrindine oficialia profesionalaus padelio turnyrų serija, kurios pirmasis turnyras Europoje vyks Briuselyje balandžio 22–28 d., o CUPRA didžiuojasi galėdama jame dalyvauti.
„CUPRA su padeliu sieja bendros vertybės ir siekiai, atsispindintys jų konkurencingoje ir iššūkių nebijančioje dvasioje. Jie vienija žmones per aistrą, inovacijas, pasiekimus ir emocijas“, – sako Ignasi Prieto, CUPRA prekės ženklo vadovas. „Nuo pat pradžių buvome įsipareigoję padeliui ir niekada nenustojome tikėti šio sporto potencialu. Augantis padelio populiarumas ir sėkmė visame pasaulyje patvirtino, kad buvome teisūs. CUPRA toliau rems padelį, siekdama, kad jis taptų olimpine sporto šaka“.
Padelio, kaip ir CUPRA, populiarumas ir įtaka pastaraisiais metais smarkiai išaugo, pranokdamas visų kitų sporto šakų populiarumą Europoje ir tapdamas antra pagal populiarumą sporto šaka Ispanijoje. Padelį žaidžia 25 milijonai žaidėjų daugiau nei 110 šalių, o visame pasaulyje yra per 50 000 padelio kortų. Šiandien CUPRA prekės ženklas lyderiauja tarptautinėje padelio arenoje. Bendrovė kuria sinergiją bendradarbiaudama su svarbiausiais pasauliniais turnyrais ir geriausiais žaidėjais, skatindama šį sportą ir remdama vietos klubus ir turnyrus visame pasaulyje.
Prekės ženklo tikslas yra aiškus – skatinti padelio vystymąsi tarptautiniu mastu. Siekdama, kad padelis taptų olimpine sporto šaka, CUPRA aktyviai prisideda prie šio sporto ateities kūrimo, bendradarbiaudama su Tarptautine padelio federacija ir remdama „Premiere Padel“ – šiuo metu pagrindinę oficialią profesionalaus padelio turnyrų seriją. Be to, prekės ženklas išlaiko savo padelio komandą, kurioje žaidžia kelios ryškiausios pasaulyje jaunosios padelio žvaigždės, o Bea González ir Momo González tapo naujais prekės ženklo ambasadoriais.
Padelio revoliucijos pradininkas
CUPRA įžengė į padelio pasaulį 2019 metais, tapdama visų oficialių „Premier Padel“ varžybų pagrindine rėmėja. Bendrovė pradėjo remti šį sportą nuo žemiausio lygmens, bendradarbiaudama su klubais, remdama vietinius ir mėgėjų turnyrus bei padėdama augti naujiems talentams. Parama sportui vietos lygmenyje yra prioritetas CUPRA padelio rėmimo strategijoje, nes prekės ženklas daug dėmesio skiria tvirtos žaidėjų bazės kūrimui tarptautiniu lygiu.
Todėl per pastaruosius 5 metus daugiau nei 20 CUPRA delegacijų Europoje ir kitose pasaulio šalyse organizavo turnyrus, bendradarbiavo su federacijomis ir sukūrė oficialias padelio komandas. Šiais metais prekės ženklas remia per 20 tarptautinių ir 130 vietinių turnyrų keturiolikoje šalių, bendradarbiauja su 11 nacionalinių federacijų ir 140 klubų bei plečia CUPRA padelio bendruomenę.
CUPRA padelio bendruomenė – tai žymių sportininkų grupė, atliekanti svarbų vaidmenį kuriant CUPRA ryšį su padeliu. Komanda yra pasiryžusi keisti esamą padėtį ir drauge su CUPRA pakelti padelį į aukštesnį lygį. Jos nariai – geriausi jauni talentai šioje sporto šakoje, reprezentuojantys maištingą ir normas laužantį prekės ženklą ir pasirengę tapti naujos eros herojais.
Bendrovė paskelbė naujausius CUPRA ambasadorius: Bea González, užimanti 4-ąją vietą FIP reitinguose ir žaidžianti kartu su Delfina Brea, bei Jerónimo „Momo“ González, užimantis 9-ąją vietą FIP reitinguose. Jie prisijungė prie dešimties ambasadorių komandos, kurią sudaro geriausios pasaulyje padelio žaidėjos Paula Josemaría ir Ari Sánchez, bei Alejandro Galán, šiuo metu esantis tarp 5 geriausių pasaulio žaidėjų, vadovavusių komandai per pastaruosius metus. Galán taip pat yra mūsų kito atstovo Fede Chingotto partneris, kuris kartu su Sofía Araújo, Juan Tello ir Javi Garrido yra įvairiapusėje profesionalioje komandoje, duodančioje impulsą naujos kartos svajotojams.
Padelio bendruomenės stiprinimas
Neseniai CUPRA žengė novatorišką žingsnį ir suvienijo jėgas su „RL9 Team“ padelio komanda, priklausančia žinomam „FC Barcelona“ futbolininkui Robertui Lewandowskiui. Ši komanda dalyvaus „Hexagon Cup“ varžybose. Šias unikalias varžybas, kuriose dalyvauja sporto ikonų ir žvaigždžių, tokių kaip Rafa Nadal ir Eva Longoria, vadovaujamos komandos, organizuoja „Formula E“ kūrėjai. Toks bendradarbiavimas, apie kurį buvo paskelbta prekės ženklo ir miesto mobilumo patyrimų centre CASA SEAT dalyvaujant visiems žaidėjams, žymi naują CUPRA veiklos etapą besikeičiančiame padelio pasaulyje.
CUPRA pastangos ir veikla neapsiriboja partnerystėmis ir bendradarbiavimu. „CUPRA Wilson LT“ padelio raketės, trečiojo produkto gimusio iš CUPRA ir Wilson bendradarbiavimo, pristatymas atspindi šių prekių ženklų siekį įgalinti netradicinius žaidėjus sporto pasaulyje. Ši novatoriško dizaino raketė, įkvėpta maištingo CUPRA koncepcinio automobilio „UrbanRebel“, sukurta naujos kartos žaidėjams, aikštelėje siekiantiems nepranokstamo rezultato.
CUPRA padelio strategija perteikia bendrovės įsipareigojimą įkvėpti, diegti naujoves ir kelti sporto lygį, prisidedant prie padelio sparčios plėtros tarptautinėje arenoje. Bendradarbiaudama ir aktyviai dalyvaudama novatoriškų produktų kūrime, CUPRA jau paliko neišdildomą pėdsaką padelio pasaulyje. Palaikydama netradicinę padelio dvasią, CUPRA toliau skatins šios sporto šakos plėtrą, nes po ilgų bendradarbiavimo metų ji tapo neatskiriama šio sporto dalimi: CUPRA yra PADELIS, PADELIS yra CUPRA.