lt:Mūsų DNR:CUPRA Experience :CUPRA Master convention LT/LT

„CUPRA e-Garage“: virtualus pasaulis mūsų prekės ženklui tyrinėti

Praeitų metų spalio mėnesį mes surengėme „CUPRA Master Convention“ naujoje interaktyvioje platformoje, vadinamoje „CUPRA e-Garage in Cap Formentor“. Nuo lakričio 5 d. mes stiprinsime savo skaitmeninę strategiją atverdami šią „virtualią erdvę“, kad klientai ir CUPRA klano nariai visur galėtų detaliai tyrinėti mūsų prekės ženklą. 

 

Siekdama suderinti su naujų automobilių modelių išleidimu, CUPRA pristatė skaitmenizacijos strategiją, kuri bus įgyvendinta visose augančio įmonės verslo srityse. Koks mūsų atspirties taškas? „CUPRA e-Garage in Cap Formentor“ sukūrimas – tai platforma, kuri praskins kelią šiam naujam skaitmeninių veiksmų planui.

 

Sukurta kartu su Barselonoje įsikūrusia inovatyvių paslaugų įmone Visyon (kuri yra Mediapro Group dalis), ši interneto platforma yra įtraukianti virtuali erdvė, kurioje vartotojai gali susikurti savo avatarą ir bendrauti su kitais žmonėmis, naudodami ir balso, ir pokalbio funkcijas. 

Šis skaitmeninis pasaulis atkuria CUPRA prekės ženklui skirtas realias erdves ir demonstravimo sales. O įdomioji dalis yra ta, kad šį virtualų pasaulį mes įkūrėme saloje, įkvėpusioje mūsų pirmąjį išskirtinį modelį „Formentor“. Čia vartotojai gali netrukdomi tyrinėti CUPRA modelius, atrasti mūsų gyvenimo būdo kolekcijas ir rasti detalią informaciją apie mūsų jaudinantį prekės ženklą. Šioje erdvėje yra net salė, kurioje galima rengti tiesioginius pristatymus!

Kalbėdamas apie šią įtraukiančią interneto platformą CUPRA strategijos, verslo plėtros ir operacijų direktorius Antonino Labate sakė: „CUPRA yra šiuolaikinis prekės ženklas, sukurtas 21-ame amžiuje, ir su įgimtu skaitmeniniu genu siekia pasinaudoti technologija; savo strategijos centre mes matome žmones ir emocijas. Su savo naujais modeliais mes turime galimybę unikaliu būdu kreiptis į platesnę auditoriją. Šiuo požiūriu „CUPRA e-Garage in Cap Formentor“ yra mūsų kelionės pradžia, siekiant sukurti naujus skaitmeninius potyrius. Mūsų tikslas yra šią platformą padaryti CUPRA klano susitikimo vieta, kad ją galėtų pasiekti klientai visame pasaulyje.“

 

Žvelgiant į priekį: naujos skaitmeninės CUPRA iniciatyvos

Virtualioje platformoje vykusios interaktyvios spaudos konferencijos metu mūsų prekės ženklo vadovai apžvelgė kai kuriuos iš jaudinančių projektų, kurie sudaro CUPRA skaitmeninės strategijos dalį. Rinkodaros direktorius Ignasi Prieto pasakojo, kad dirbama kuriant tiesioginių koncertų transliavimo platformą, kurioje muzikos mylėtojai galėtų bendrauti su savo mėgstamais atlikėjais ir mėgautis išskirtiniu turiniu. Be to, kitas artimiausiais mėnesiais turintis startuoti skaitmeninis projektas yra bendrai kuriamas televizijos serialas, kurio dėmesio centre yra galingi automobiliai. Jis bus rodomas per užsakomųjų paslaugų vaizdo platformą.

 

Prieto taip pat paskelbė prekės ženklo ambasadorius, tokius kaip Marc ter Stegen, Mattias Ekström ir Fernando Belasteguín, kurie prisijungs prie CUPRA virtualaus pasaulio su savo avatarais (pseudoportretais).

 

Žvilgsnis atgal į „CUPRA Master Convention“

Spalio 28 dieną „CUPRA e-Garage in Cap Formentor“ surengė savo pirmąjį „CUPRA Master Convention“ suvažiavimą: virtualiai susirinko daugiau nei 600 CUPRA meistrų iš 35 šalių, kad dalyvautų mokymuose, gautų pagrindines žinias apie pardavimus ir taptų kompanijos prekės ženklo specialistais-pardavėjais. Kaip aiškino Khaled Soussi, atstovų tinklo plėtros ir klientų patirties skyriaus vadovas, CUPRA pasinaudojo technologija ir virtualiomis aplinkomis, kad perduotų interaktyvią mokymosi patirtį. CUPRA meistrams tai buvo galimybė apie prekės ženklo strategiją sužinoti iš CUPRA ekspertų, taip pat pasitikrinti savo žinias eliminaciniame teste – ir viską atlikti patogiai sėdint savo namuose.


Atidaręs savo pirmąjį Europoje „CUPRA Garage“ Vokietijos mieste Hamburge, CUPRA toliau kuria išskirtinių platintojų tinklą, kuris visiškai skiriasi nuo tradicinių atstovybių. Iki metų galo „CUPRA Specialists“ tinklą visame pasaulyje planuojama praplėsti iki beveik 520 atstovybių, o 2021 m. šis darbas tęsis.