lt:Mūsų DNR:CUPRA Įelektrinimas new-cupra-leon-kl16 LT/LT

ELEKTRINĖ GALIA. PAGAL CUPRA

Tikra inovacija su CUPRA važiavimo savybėmis ir elektros privalumais: nuo didžiausio variklio sukimo momento iki mažesnės emisijos.

PASIRINKITE SAVO ELEKTROS VARIKLĮ

Hibridiniame e-HYBRID modelyje yra elektros variklis ir benzininis variklis, o elektromobilyje varomas vien elektros varikliu, 100 % maitinamu iš akumuliatorių baterijos.

New%20cupra%20formentor%20e-hybrid%20charge%20plug%20in

e-HYBRID

10–15 kWh talpos baterija leidžia išnaudoti visą elektros variklio pajėgumą. Įkrovus bateriją namuose ar krovimo stotelėje, galima nuvažiuoti 55–60 km naudojant vien elektros energiją, o po to perjungti benzininį variklį, kol baterija vėl bus įkrauta. Abu varikliai kartu išvysto 245 AG** galią. Trumpesnėse kelionėse naudokite vien elektros variklį, o ilgesnėse kelionėse – abu variklius.

Elektros variklis (BEV)

100 % elektros energijos ir nulinė emisija. Automobiliai su elektros varikliu nenaudoja iškastinio kuro. Jie varomi vienu ar keliais varikliais, maitinamais iš akumuliatorių baterijos. Įkraukite bateriją namuose ar krovimo stotelėje ir ženkite į tvaraus judėjimo erą. Su netrukus pasirodysiančiu CUPRA elektromobiliu važiuosite švariai ir tvariai, nepalikdami anglies pėdsako. CUPRA Born 8 minučių įkrovos pakaks nuvažiuoti ne mažiau 100 km.

PRIVALUMAI

Elektrinės pavaros – tai mažiau taršos, mažesni eksploatacijos kaštai, tobulesnis važiavimas ir geresnis atsakas įsibėgėjant.

Girl%20next%20to%20a%20CUPRA%20car

Labai mažai arba jokių išmetamųjų teršalų

Įkraunami elektromobiliai ne tik taupo degalus ir pinigus, bet ir išmeta mažiau CO2, lyginti su įprastiniais varikliais varomais automobiliais.

Subsidijos, nuolaidos ir mokesčiai

Yra daug paskatų perėjimui prie elektrinių transporto priemonių.

Pigesnė eksploatacija

Vieno kilometro, nuvažiuojamo hibridiniu automobiliu ir elektromobiliu, kaina yra mažesnė. Galimybė naudotis lengvatinėmis ir nemokamomis automobilių stovėjimo vietomis, mažesni mokesčiai už mokamus kelius.

ĮKROVIMAS

Visiška laisvė keliauti, kur tik norite. Atraskite paprastus įkrovimo sprendimus, kurie sklandžiai įsilies į jūsų kasdienybę.

CUPRA%20easy%20charging%20solution

Lengva įkrauti bet kur

Greitas, patogus, universalus. Įkraukite namuose arba kelyje viešose įkrovimo stotelėse.

Įkrovimo sprendimai

Pritaikyta įvairiems poreikiams. Visada rasite jums tinkantį variantą iš trijų rūšių įkrovimo įrenginių.

Įkrovimo laikas

Automobilio baterijai visiškai įkrauti reikės tik 3 valandų ir 40 minučių, todėl turėsite pakankamai laiko mėgautis elektrinio mobilumo laisve.

CUPRA CONNECT

Kontroliuokite baterijos įkrovimo lygį ir eigą bei pasirinkite pageidaujamą salono temperatūrą

CUPRA%20CONNECT%20app%20from%20a%20smartphone

El. valdymas

Sklandžiai pradėkite arba sustabdykite įkrovimą. Gaukite informaciją apie įkrovimo būklę arba suplanuokite kitą įkrovimą pagal savo dienotvarkę. 

Jau turite hibridinį automobilį „e-Hybrid“?  Atsisiųskite CUPRA CONNECT programėlę ir pradėkite naudotis CONNECT privalumais.

Susidomėjote naujuoju CUPRA Born? Netrukus gausite daugiau informacijos.

Komfortas jūsų CUPRA automobilyje

- Paruoškite savo automobilį prieš išvykdami

- Tvarkykite automobilio funkcijų parametrus

- Navigacijos sistemoje suraskite įkrovimo stoteles, patikrinkite įkrovimo srovę ir įtampą jose ir darbo laiką

- Pritaikykite automobilį sau

Sužinokite daugiau

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE CUPRA ELECTRIC


„e-HYBRID“ (PHEV) yra tarpinis variantas tarp automobilio su vidaus degimo varikliu ir vien tik elektra varomo automobilio (EV). „e-HYBRID“ varomas elektra tuomet, kai jis maitinamas iš baterijos. Su pilnai įkrauta baterija jis gali nuvažiuoti nuo 25 km iki 70 km atstumą. Trumpose kelionėse „e-HYBRID“ veikia kaip vien tik elektra varomas automobilis (BEV) ir jam nereikia benzino. Vis dėlto, priešingai nei BEV, jis gali persijungti į įprastą „hibridinį“ veikimą, kai baterija išsikrauna. Įkraudami savo „e-HYBRID“ jūs sumažinsite degalų naudojimą, tačiau įkrauti nėra būtina.

Dėl didelės elektrinės talpos baterijos negalima pilnai įkrauti naudojant vien tik automobilio generatorių, todėl ją reikia prijungti prie elektros lizdo ar įkrovimo stotelės. Dėl unikalios sąveikos tarp elektros ir vidaus degimo variklių taupomi degalai ir sumažėja išmetamų teršalų kiekis, o vairuotojas gali mėgautis išskirtiniais važiavimo pojūčiais. 

Trumpesnėse kelionėse įkraunamas hibridinis modelis naudoja vien tik elektros energiją, kai tai turi prasmę, pavyzdžiui, mieste. Maksimaliam efektyvumui pasiekti įvairiose važiavimo situacijose, pvz., ilgesnėse kelionėse ar staigiai greitėjant, jis naudoja bendrą elektros ir vidaus degimo variklių galią. Jei elektros variklį maitinanti baterija išsikrovusi, automobilis naudoja tik vidaus degimo variklį.


Pusiau hibridiniai automobiliai, kurių negalima įkrauti naudojant maitinimo kabelį, elektros variklį naudoja tik kaip pagalbinį vidaus degimo varikliui. 

Hibridiniuose automobiliuose elektros variklis ir baterija yra didesni, nei pusiau hibridiniuose. Hibridiniai automobiliai trumpais atstumais gali būti varomi vien elektros varikliu, o jų bateriją įkrauna vidaus degimo variklis arba regeneracinė stabdymo sistema. 

Įkraunamą hibridinį automobilį galima įkrauti tiesiog prijungiant prie elektros lizdo namuose ar viešoje vietoje. Varomi vien tik elektra jie gali nuvažiuoti didesnį atstumą dėl didesnės baterijos ir elektros variklio. Su įkraunamu hibridiniu automobiliu dauguma žmonių gali važinėti į darbą ir namo naudodami aplinkos neteršiantį elektros variklį.


Įkraunamų hibridinių automobilių vairuotojai gali važiuoti beveik be triukšmo elektriniame režime, o taip pat greičiau pagreitėti dėl didesnio sukimo momento su elektros varikliu.

Didžioji dalis įkraunamų hibridinių automobilių savininkų dažniausiai važinėja naudodami elektrinį režimą, nes jų kasdienės kelionės neviršija 50 km. Tokiu būdu galima sutaupyti nemažai pinigų, lyginant su automobilio su klasikiniu vidaus degimo varikliu eksploatacija. Kita vertus, su įkraunamu hibridiniu automobiliu niekada nereikia atsisakyti visiškos autonomijos: jei baterijos įkrovos ar talpos nepakanka, automatiškai pagal poreikį įsijungia vidaus degimo variklis.

 

Ši automobilių kategorija siūlo ir ekonominę naudą per tiesioginę paramą ar subsidijas elektriniams automobiliams. O netiesioginė nauda gaunama per mokesčius dėl mažesnių CO2 emisijų.


Dauguma naudotojų savo automobilius įkrauna namuose naktimis, prijungę prie specialios įkrovimo dėžutės ant sienos garaže ar pastogėje. Kiti turi galimybę įkrauti darbe ar prijungę prie viešųjų įkrovimo stotelių, kurias, laimei, vis lengviau rasti.

 

Įkraunamą hibridinį automobilį galima įkrauti prijungus prie įprasto elektros lizdo, specialios įkrovimo dėžutės ar viešosios įkrovimo stotelės. Su pilnai įkrauta baterija įkraunamas hibridinis automobilis gali važiuoti maksimaliai efektyviai, todėl rekomenduojame rasti galimybę jį įkrauti namuose ar darbe. Įkraukite savo automobilį kuo dažniau, kad pilnai išnaudotumėte papildomo elektros variklio privalumus.


Įkraunamo hibridinio automobilio vien elektra nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo jo baterijos elektrinės talpos. CUPRA atveju priklausomai nuo modelio šis atstumas yra 50–60 km. Bendras kartu su benzininiui varikliu nuvažiuojamas atstumas yra, be abejo, gerokai didesnis.

 

Akivaizdu, kad nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo automobilio modelio, vairavimo stiliaus, vietovės reljefo ir kelio sąlygų. Pagrindinis įkraunamo hibridinio automobilio privalumas yra tas, kad tarp įkrovų visada kaip atsarginį turite benzininį variklį, todėl jūsų važiavimo autonomija yra garantuota.


Įkrovimo trukmė gali skirtis, nes ji priklauso nuo tokių veiksnių, kaip aplinkos temperatūra, baterijos temperatūra, įkrovimo įranga, baterijos būklė ir automobilio būklė. Specifinė įkrovimo trukmė nurodyta kiekvieno įkraunamo hibridinio automobilio techninėse specifikacijose.


Naudojant standartinį įkrovimo kabelį, įkraunamus hibridinius automobilius galima įkrauti prijungus prie įprasto elektros lizdo su 3 angomis. Norint įkrauti greičiau, reikia prijungti prie elektromobilių įkrovimo stotelės ar specialios sieninės dėžutės. CUPRA ĮKROVIKLIS yra su savo įkrovimo kabeliu. Norint prisijungti prie viešosios įkrovimo stotelės, jums reikia taip vadinamo „viešosios stotelės AC įkrovimo kabelio“ su „2 tipo“ kištukais abiejuose galuose. Be to, įkraunamas hibridinis automobilis dalį savo įkrovos gali gauti per regeneracinę sistemą.


8 metai arba 160 000 km rida, kas įvyksta anksčiau.


Išorinis baterijos veikimą ir elektrinę talpą įtakojantis veiksnys yra temperatūra. Dėl šios priežasties, ypač žiemą, prieš pradedant įkrovimą automobilio saloną ir jo bateriją reikia pašildyti. Arba atvėsinti vasarą. Taip ne tik taupysite energiją važiavimo metu, tačiau ir automobilis nuo pat pajudėjimo efektyviai veiks, nes jo baterija bus optimalios temepratūros. Be to, naudojant tinkamą automobilio valdymo strategiją, temperatūros poveikis sumažėja iki minimumo. Nuvažiuojamas atstumas priklauso ne tik nuo temperatūros, bet ir nuo valdomų veiksnių, pvz., oro kondicionieriaus naudojimo, krovinio svorio, vairavimo stiliaus ir pan.


Įkraunamų hibridinių automobilių technologija naudojama 5 durų „CUPRA Leon“ (180 kW), „CUPRA Leon Sportstourer“ (180 kW) ir „CUPRA Formentor“ (150 kW ir 180 kW).


Daugiau